Bon dia:

Ja que estem de noticies i alguns de vacances ..... dons que aquest cap de setmana passat van robar al Banc Central del Brasil l'equivalent a 50 milions d'Euros .... son d'aquelles noticies que em fan tenir un somriure complicitat .... no puc evitar que els delinqüents em caiguin be ..... dins del fet, no fan mal a ningú i son lo suficient llestos com perque els hi surtin be les coses ....

En cas de que els agafin en lloc de presó mereixen ser director generals d'una empresa de seguretat ... qui millor que ells ..

http://www.cincodias.es/articulo.html?xref=20050810cdscdiemp_17&type=Tes&anchor=cdssec