Hola Esteve,

$sudo cp /home/evalenti/arxiu_que_volem_copiar   /etc/X11/xorg.conf

Amb això n'hi hauria prou. Tot i això, el que no t'entri a les X's el
nou arxiu de configuració, deu ser perquè li has posat algun paràmetre
equivocat i per això dona error.

em sembla que amb un Xconfigure el pots reconfigurar.

Sort!