En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:
El diumenge 14/08/05, a les 23:00 (+0200), Josep Payo va escriure:

En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:

Aixo de les plantes no en tinc ni idea, pero diria que
no senten dolor. El dolor l'unica utilitat que te es
avisar l'organisme perque prengui mesures contra alguna
cosa, ara be, com tothom sap una planta no es pot moure
i per tant no pot reaccionar, i per tant el dolor i el

Jo encara en tinc menys d'idea, però les conegudes com 'carnívores', no
es mouen?

pse, pero no es inteligencia, es com una trampa per
rates que es dispara en determinades circumstancies,
no quan ella vol... (m'ho estic inventant tot)

2222222222222222222222222222

jajaja, potser que feu un guio per a una peli cula, el diàleg (sense conyes) es bonissssim!
SCP