Hola.

En/na Dolsa- ha escrit:

Com jo no se de xarxes (informatiques, es clar) faig una consulta.
On puc trobar instruccions per configurar una xarxa de dos orinadors
amb ethernet, un amb XP i l'altre amb w-98SE.
Ara que ho feia de memoria amb W98 ho tinc que fer amb l'XP i els )8
que tinc.
Amb XP es el mateix que amb w98 però a diferent lloc.
Ves a Panel de control -> Conexiones de Red i a les propietats
de la tarja poses la IP, etc... el mateix que posaries a w98

Per cambiar el grup de treball fes botó dret a sobre MiPC i ves
a nombre de equipo.

Per compartir discs i impressores el mateix que a w98

--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]