La Sofia Calvís escrigué:

> Deu fer un parell de setmanes que a Catalunya Ràdio van
> entrevistar un professor de la Universitat de Berkley, que
> per cert parlava un més que acceptable català, que
> explicava, si fa no fa, el que has posat aquí.

    Hola, Sofia i tothom,

m'alegro de veure que a poc a poc  anirà  sortint  la  veritat
sobre aquest assumpte. A veure si els nostres  polítics  s'es-
pavilen i també el tenen en compte a l'hora  de  negociar  amb
Espanya.

Encara que amb la colla de caragirats que tenim  de  polítics,
amb una quantitat brutal de  botiflers  per  mil.límetre  qua-
drat que hi ha, poca cosa positiva es pot esperar.

> També parlaven de'n Miquel Sirvent (Miguel Cervantes).

Sobre això prefereixo no fer comentaris. Per mi a  Espanya  el
Quixot ja se'l poden confitar.

> Si no haguéssim estat tan burros (fins i tot els ruquets
> se'ns extingeixen...!!) potser sí que hagués passat amb
> nosaltres el que dèia el filosof Frances Pujols, que allà
> on anés un català ho tindria tot pagat.

Doncs ni de bon tros demano  tant,  sinó  una  cosa  molt  més
senzilla, amb la qual ja en tindria més que prou: que  Espanya
es fiqui als seus assumptes, però que a Catalunya (*) ens dei-
xi en pau d'una maleïda i refotuda vegada!!!!

(*) De Salses a Guardamar i de Fraga a Maó, evidentment!!!!

> Per cert, us recomano obrir la web
> http://perso.wanadoo.es/vilosell/fpujols/
> i escoltar l'audio que incorpora "Profecia sobre els
> catalans".

A veure si trobo temps i hi faig una ullada.  Gràcies  per  la
recomanació.

> (Hermann, has vist que el Josep Maria s'ha emocionat de
> tornar a llegir-te).

Li ho agraeixo i em sembla molt important la feina que fa, amb
la qual coincideixo totalment. En aquest sentit us recomano un
llibre de l'Arcadi Oliveres.

Ostres!, ara no el trobo i tampoc recordo el títol.  Parla  de
l'armament i de la fam al món. Segur que en Josep Maria sap de
quin parlo i us podrà dir el títol. ;-)

Tanmateix, em temo que en Josep Maria no té gaire clar,  igual
que molta gent d'esquerres, que  els  catalans  no  podem  ser
realment solidaris amb la resta del món, si no  podem  decidir
sobre els nostres recursos.

Tant de bo els catalans poguéssim enviar a l'Àfrica tot el que
se'ns emporten els espanyols, sense ni tan sols donar-nos  les
gràcies.

Tanmateix, com va dir el president Lluís Companys: "Totes  les
causes justes del món tenen els seus defensors, en canvi Cata-
lunya només ens té a nosaltres"!!!!

Com és que des de Catalunya es dóna suport a la  independència
de Palestina, però des de Palestina mai donen suport a la  in-
dependència de Catalunya?? On diu Palestina, poseu-hi tants  i
tants altres països que volen recuperar la seva llibertat!!!!

(...)

I la Mariona Rosselló deia:

> Diu el Hermann:

    Hola, Mariona i tothom,

(...)

Cal dir que això que m'atribueixis, no ho vaig  dir  jo,  sinó
que ho va dir l'Eduard Pertíñez de la llista de  l'Internauta.
Puc dir moltes coses, però al nivell de l'Eduard encara no  hi
arribo.

(...)

> Al meu parer, el programa fou eliminat per les contínues
> referències políticament incorrectes que feia en Mikimoto,
> a ulls dels que manaven aleshores.
>
> Recordeu que quan va fer el programa sobre la infanta Elena,
> el propi Jordi Pujol va sortir en públic a demanar excuses a
> la família reial espanyola.
>
> Aleshores, per dissimular, la Corporació Catalana de Ràdio
> i Televisió va dir que no eliminaria el programa sinó que
> "l'investigaria". Passat un temps prudencial, se'l van
> carregar.

Sens dubte tot plegat hi va contribuir. En Mikimoto tenia mas-
sa clar en quin país vivia/viu/vivim i  amb  la  quantitat  de
botiflers que tenim a llocs on es prenen les decisions, no  és
d'estranyar que el traguessin de la circulació.

En canvi, el van substituir per l'impresentable d'en Bufafuen-
tes, el qual no arribarà mai ni tan sols a la sola de les  sa-
bates a en Mikimoto!!!!

No res, el Bufafuentes almenys ha anat a petar allà on per  la
seva mentalitat ha de ser: a Espanya!! I que no torni!!!!

Si us fa il.lusió, Joan Batet, Salvador Marcó i companyia, po-
deu afegir en Bufafuentes com a  mostra  de  deficient  mental
sortit de Reus, el qual fot menys gràcia que un cagalló fosfo-
rescent!!!! ;-) XDDD

> (Això no treu que l'informe sobre la catalanitat d'en Colom
> m'ha encantat).

Doncs estic encantat que t'hagi encantat. ;-) XDDD

Per cert, faig una cosa que podríem  anomenar  "reubicació  o
reaprofitament de frases". L'havia escrit  per  posar-la  més
amunt, però llavors he vist que no hi encaixava i el  que  no
voldria és esborrar-la sense més ni més, per tant, aquí va:

Ja està bé!! Prou de relacions sado-masoquistes entre Catalun-
ya i Espanya!!!!
                                    Que vagi bé tot. Adéu
                                            Hermann

Jo també seria ciutadà del món,