Entenc que és així, però .... si tens un familiar a Barcelona (per posar qualsevol ciutat o poble) i vols venir de vacances a passar uns dies qui ho pot impedir?.

Entenc això del visat, nosaltres anem sovint a Cuba (jo no, el soci) i fan visats que et donen en 24 hores. Motiu?: feina .. però si t'hi quedes (no a Cuba que és petit sinó a casa nostra) no et troba ni el "tato" i d'aquí a qualsevol país d'Europa (o a l'inversa).

Ja poden mirar passaports, el que vulguin ... coi, si entro i amb els calers que m'han enviat els familiars o amics. Ja els hi tornaré.

En fi, suposo que tot està estudiat, per tots, per un cantó i per l'altre.

----- Original Message ----- From: "Albert Farreras" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, September 05, 2006 4:01 PM
Subject: Re[2]: [Internauta] Immigració



I aleshores la pregunta..... tant difícil és aconseguir un passaport i
un visat (entenc que expedit per l'ambaixada espanyola) a Mauritania
(per dir algun país...).

Moltíssim. L'embaixada de l'estat espanyol a Mauritania (seguint l'exemple) està controlada pel ministeri d'afers extrangers espanyol i tot i que el paper fisicament el donen allà, de fet les autoritzacions venen de Madriz. Les embaixades son territori del país extranger, i és aquest el que pot demanar el que vulgui per donar-te la Visa, per exemple certificats de penals, empadronaments (però si encar a no han vingut com poden estar empadronats??¿?¿?¿?¿), dades bancaries, permisos de trebal.... etc...etc.... Compte parlo de països que no estiguin sota el tractat de Shengen.

Albert F.


_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a