Bones:

Suposo que ja esteu al cas de les declaracions del defensor del poble (no se quina part del poble) sobre les suposades inconstitucionalitats del Estatut.

Quan semblava que tot estava fet, "Sant Tornem-hi" patró dels pesats. En aquest cas tampoc se que dir (o si, però no vull fer sang). M'ho miro des del punt de vista de ciutadà .... uns ens diuen que es un estatut de pa sucat amb oli (potser si, ja es veurà) i d'altres que ens hem passat deu pobles, dos ciutats i algun país (sense pagar peatge, clar, aquí es on radica el tema).

Es evident que algú ens menteix o potser tots dos ... ves a saber.

P.D (1).: Preparant el nou boicot, potser? (falta poc per Nadal, ja tocava). Compta i que alguns s'ho pensin abans d'obrir la boca. Ja que son tan valents, que vagin ells a vendre i fer país, sobre tot a Valladolid i rodalies. Asseguts rera la taula d'un despatx a Barcelona no val, que vinguin amb nosaltres i sabran el que es bo.

P.D.(2): Després d'haver fotut la gamba el primer ministre de Hongria, tot pot ser. Per un cop que un polític diu la veritat, que va mentir per guanyar les eleccions, la gent s'emprenya.

MORALES: Como siempre, si les mientes porque les mientes i si dises la verdá pues lo mismo, que no estan contentos con na. Por sierto, que te parese la "carmensita collares" bailando. Ains, si l'abuelo levantara la cabesa !!!! (se nos muere una ves).

_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a