que tal?, be, fa un parell de dies em va passar una cosa inexplicable al disc dur d'un ordinador de casa, es va quedar engegat una nit i al dia seguent el grub ja no reconeixia la partició ext3 de linux. El cas es que ara volem comprar un q no coste massa diners, i que ens siga equivalent, vaja q faça el servei q feia aquest antic sobra.
Com estan de preu i qualitat els discos ara?, que s'ha de demanar al arribar a una tenda?, quins son els dolents i quins els detalls bons q s'han de tindre en compte?
Fins ara teniem un Hitachi de 40Gb, deu tindre 4 anys, encara q fa 3 llargs ja va tindre un problemeta de sectors defectuosos, uns quants, no gaires. Se q podria haver reclamat, me van informar d'aixo mes tard, pero ara ja es tard per queixar-se'n.
Be, no me vull enrollar massa, simplement quin disc de menys de 100Gb em recomanarieu per posar linux, windous i una altra partició on anar guardant-ho tot, com tenia fins ara?.
Gracies.
Laura
_______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [email protected] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
