Un parell de puntualitzacions, perquè, com diu en Pere, ningú es prenc res a titol personal.
1. La realitat és que uns bretols que reclamen llibertat d'expressió no la practiquen.
2. Quins són aquests bretols? Home... per desgràcia, "tontos" útils per la dreta, perquè únicament afavoreixen al PP, que es fa la víctima (i n'ha estat).
3. Alguns del periodistes estrelles (Bassas, Cuní...) donen la seva opinió i editorialitzen... però ara mateix, el propi Benach està criticant l'acció de Martorell a TV-3... Els "media" reflexen la realitat i la traslladen al lector/oient... Jo no crec en les teories conspiratives dels mitjans (per fer això ja tenim els diaris de dretes (i inclús l'ABC s'ha desmarcat en el tema 11-M) i menys que els periodistes (els de a peu) es dediquin a fer-ho. Una altre questió, com sempre, són els "articulistes", els tertulians, que ofereixen la seva "opinió", que torno a dir, "no" és "informació".
-----
Salut
Txerra
http://txerrades.blogspot.com/
_______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [email protected] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
