Jo encara hi he vist un altre escenari... En Mas havent-se de menjar la llengua en no "guanyar" en escons i pactant amb ERC per governar, és clar però com no pot ser president en tenir menys escons... Carod president. :-)
 
El problema és que no veig a en Montilla treient més escons que en Mas... :-(
 
Pol Maresma / [EMAIL PROTECTED]
PolNetwork.com / Serveis d'Internet
Tempslliure.net / Bloc personal
MSN: marolijo
SKYPE: marolijo
 


De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de iluro
Enviado el: divendres, 20 / octubre / 2006 23:32
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Tenim tripartit!

Jo continuo pensant i veient el mateix... el CAROD, pot ser tot el que volgueu, però és l'únic, a part de SAURA, que sol parlar amb realisme i COHERÈNCIA, agradi o no, és el que hi ha :/ Mirat fredament, quants polítics tant coherents veiem :?
 
 
 
 
On 20/10/2006 22:51:53, Joan Olivé i Mallafrè ([EMAIL PROTECTED]) wrote:
> Salut i república!
>
> Estic veient el debat del Cuní -ara estaran per la meitat- i em dona l'impresió de que "tot està ja lligat i relligat", es a dir, Montilla, Carod i Saura van literalment a una, i el "guapo" Mas, ha de torejar sol, inclús contra en Pique.
_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a