això del portàtil potser m'ho pensaria ;-) http://www.lanacion.com.ar/Archivo/nota.asp?nota_id=661260
Fora conyes, tinc els dos. Per la feina faig servir un portàtil (ideal per anar a veure clients, presentacions, pel·lícules demostratives, documents, etc.). Però sino es així, per treballar particularment, prefereixo una torre amb un bon monitor.
Fa anys vaig tenir un Toshiba, res en contra. L'unic, com sempre, la bateria. Però això amb totes les marques o clonics.
----- Original Message -----
From: Esteve Valentí To: Llista - Internauta ; Llista - Parlem ; Llista - PC Sent: Saturday, June 09, 2007 5:15 PM Subject: [Internauta] portàtil toshiba Hola. Quin portàtil toshiba amb pantalla panoràmica de 17" em recomanaríeu de comprar? Dic pantalla de 17 per que és a lo que estic acostumat...però que no faci que el portàtil sigui massa gran. M'agrada força/molt el Satellite P100-233 i el Satellite P100-450 i el preu es raonable. I on el podria aconseguir més bé de preu? O alguna recomanació d'un altra marca o lloc? Que tal surten els ASUS? Em vull vendre la torre i fer servir només el portàtil. Moltes gràcies!!! -- Adéu Esteve Valentí [EMAIL PROTECTED] http://www.puigdelescols.com http://6equj5.blogspot.com/ _______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [EMAIL PROTECTED] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
