Holes altre cop

No soc a aficionat a l'historia (llegir-la), però si que miro documentals (m'he aficionat al Canal Historia) ... dic que no soc aficionat i no m'agrada massa perque sempre he considerat que s'ha de agafar amb pinces. L'historia l'escriu qui guanya, entre d'altres, i segur que està manipulada, tergiversada. Per tant els miro des de una altra perspectiva. Allò de "que em pretenen dir"?.

Tot i que te a veure amb les religions, no ho he volgut posar tot al mateix sac amb l'anterior correu. No se si m'explicaré, ho intentaré ...

Pel que veig, tots, absolutament tots el règims polítics des de que es tenen noticies han estat fets amb el "nom de Deu" ... fins hi tot avui dia, part terrorisme, està influït o manipular amb el Deu al darrera. Alguns demanaven als Deus si podien anar a la guerra i el sacerdot de torn tenia el seu poder. etc, etc.

L'altre dia explicaven la Bíblia i les seves incongruències. Un altre el poble Maya i com governaven, etc, etc ... tenien un denominador comú: "els deus" ... em va fer pensar (allò que a mi m'agrada) tot i que no tractava d'això, però em va cridar l'atenció.

Jesús ... o sigui, que es "fill de Deu"? ... i Franco va governar "por la gràcia de Dios" ... es ha dir ... uns revolucionaris de l'època que s'havien de posar-li l'etiqueta d'un deu al darrera, un patrocinador (els romans, grecs, egipcis, etc ... tenien els seus) per fer-lo mes creïble, per dona-li l'autoritat, aquell marxamo, la marca.

Fins hi tot, una de les primeres lleis del cristianisme, "les taules de la llei", Deu li van donar a un tal Moisès en pròpia mà (això son amics) .... si no, no li foten ni puto cas. Però com que era la seva paraula tots a callar no fos que ..... els governants, que ho feien en el seu nom, li tallessin el cap.

No vull fotre mes rotllo, repasseu l'historia, sobre tot els que manen ... qui no te un Deu al darrera no es ningú, no pot triomfar.

P.D.: Fins hi tot al futbol algú fot gols amb "la mano de Dios". Perque a ell mai se li poden demanar responsabilitats .. tot i que diuen que te línia directa, no figura a la guia ni te mòbil.
_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a