Jo l'escolto cada setmana :-)
Salut

-----Mensaje original----- De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Francesc Garí Lleixà Enviado el: jueves, 03 de julio de 2003 22:59 Para: [EMAIL PROTECTED] Asunto: [Internauta] Re: [Internauta] Gravadora ( que n'hi ha algú? )

Sembla que encara hi ha gent, per aquí. De totes maneres, us voldria fer una pregunta: Algú escolta actualment el programa l'Internauta, origen d'aquesta llista? Hi ha algún nou vingut? M'en podeu donar la vostra opinió del

Jo, com l'Alicia, l'escolto sempre que m'enrecordo. Una opinió sobre el programa?
Home, sempre trobaré a faltar, el Vendrell, amb aquella vena de Hacker Adult que era ell. :D

Però, em segueix agradant força, el Partal i el Jofre, ho fan bé. De vegades se'm fa una mica llarg quan el convidat engega el rollo patatero. :p

Però en general el programa és collonut. L'únic que a nivell de web. No està cap icona de desubscripció com abans, que anava la mar de bé. I ara t'has d'esbrallar amb el zeus-majordom aquest. :(
(el meu cas he fet un canvi d'adreça, i a l'antiga encara segueixo revent tots els mails de la llista).
Ja que hi som, els fitxers del programa de ràdio a la carta; els mp3, se s'enten tan malament que no els hi posaria. I demanaria més àgilitat en penjar els programes, pq ara mateix, el darrer és un de finals de maig. :S

format actual del programa? Crec que la llista ( i d'altres coses) estan
molt deixades de banda per el "nou" format del programa.

@veure