Hola a tothom\don:
Tinc una coneguda que la seva filla es una loka del messenger (li envien una cantitat brutal de virus!!!)...mig hacker i aprenet de programadora! :)
La mare esta farta de formatejar el disc dur cada 2x3 i voldria fer-vos una consulta...
es pot incluir un altre disc dur en el equip...nou de trinca per cert...posar-hi un altre sistema operatiu i escollir desde la bios en quin vull arrancar. Podrien doncs tenir un hd per fer experiments i un altre per treballar-hi normalment. En cas de virus...hackers...etc..afectaria el que passi en un disc dur al funcionament general del ordinador? Es a dir si pel fet de fer els experiments es carrega quelcom del Hd2, funcionaria tot normal amb el hd1?
Quin altre solucio em doneu? 2 pc's? i cada cop cambiar pantalla..teclat...altaveus...etc!!!!
Com m'enrotllo! :)
Gracies de 9 a tothom
Jaume
Accede al romance onine. Descubre gente que busca a otra gente en MSN Amor & Amistad. _______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [EMAIL PROTECTED] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
