Demano disculpes al Toni i a la resta de periodistes que hi ha en aquesta llista, però és increïble l a quantitat d'inútils que hi ha pel món amb el títol de periodista a la butxaca.
Ahir mateix, estava escoltant la tele i una periodista llumeneres va explicar que l'exèrcit d'EEUU tiraria UNA TONA de sacs de terra des d'Helicopters per refer el dic malmès de nova orleans. Una TONA!!! Jo no sé que s'explica a la carrera, però em sembla que l'única cosa que aprenen és a ordenar les notícies dels informatius de la manera que interessa als polítics i poderosos de torn: Primer 700 morts a Iraq Segon Huracà katrine Tercer aniversari de la matança al col·legi rus (sobretot no dir res dels 300.000 txetxens morts pel genocidi rus que dugué a la matança) Quart Israel Cinquè 1500 morts al tifó xinés. Tots. BBC, CNN, TV3, Tele5 ... Tots ahir donàven les mateixes notícies en el mateix ordre. Edu A Dimecres 31 Agost 2005 22:31, Toni Dalmau va escriure: > Hola! > > A mi també m'ha estranyat quan he llegit l'article... > > Internet i clàssics > > http://www.vilaweb.com/www/elpunt/noticia?p_idcmp=1495140 > > Salut i bona navegació! > > ******************************************************** > Toni Dalmau, periodista > L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com) > Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents > ******************************************************** > > En/na Dolsa- ha escrit: > > Hello, > > Avui he estat a Beguda i he dinat al Raco de ca la Nasia. He dinat be, > > recomanable. Com tenien el Punt Diari l'he mirat i llegit alguna cosa. > > Hi havia un article en que parlava, no recordo qui, de que a Internet no > > es podia trobar literatura catalana, que no existia. Deia que nomes hi > > havia literatura global. Que podies trobar Moliere pero no hi havia res > > de Verdaguer. He anat al Google i he trobat 148000 entrades de Verdaguer. > > Deu n'hi do per no haver-hi res. A mes jo considero a Moliere inclos en > > la literatura francesa doncs no se el que es literatura global. He posat > > al Google "Moliere" hi han sortit 708000 entrades. > > Si comparem 6 milions de catalanoparlants amb els que ho fan en frances > > encara surt guanyant en Verdaguer. > > > > Despres ens queixarem que ens diguin ploramiques.
_______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [email protected] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
