Bona nit:

Com que es un rotllo .... abanço el contingut. Es una consulta a especialistes en aparells informàtics ... o a qui vulgui dir la seva.

Voldria que em donéssiu un cop de ma en un tema "especial". Cara a Nadal voldria possar un ordenador al menjador a mode de equip de musica + "multimedia" .. m'explico (espero):

Musica: Reproductor de tot tipus de suport, MP3, CD's, etc
Radio: Sintonitzador d'emissores, preselecció, etc.
Tele: Captador de senyals digitals i analògiques (aquestes darreres hores comptades, però .... ). Reproductor de suport tipus DVD, MPEG (totes les versions possibles), DviX o directament des de l'ordenador com ara ho faig.
Gravadora de DVD i CD
Tarja de xarxa Wireless per tenir acces a la xarxa (p.e. http://www.live365.com ) i aprofitar per connectar-me amb el ordenador del despatx (un fix en una altra habitació)... i rescatar suports sense tenir-los que connectar.

Que actuï com un gravador de vídeo, es ha dir que pugui programar hores i canals de tele i emmagatzemar al ordenador ... com un vídeo ..

Es ha dir vull fotre a la bassa o fer una subhasta de totes les andròmines que omplen el menjador i simplificar-ho amb un son estri. Tornar al orígens, quant la musica s'escoltava jagut al sofà.

Aquest ordenador ha de disposar d'una petita pantalla per tal de veure el que vull fer sense necessitat de connectar la tele (per exemple per escoltar musica o la radio). Sortida de senyal de televisió a la mateixa tele.

He anat a una tenda d'informàtica i m'ha recomanat el Shuttle XPC SN25P que podeu veure aquí:
http://global.shuttle.com/Product/Barebone/SN25P.asp

Com sintonitzador de TV m'han recomanat "Aver TV Hybrid + FM PCI"
http://www.tododvd.com/product_info.php/products_id/1151

Voldria que els experts en "paratos" em diguéssiu si es una bona opció ... crec que el de la tenda ha fet una bona recomanació, no he anat en cap lloc mes .... no soc dels que els hi agrada tenda per tenda per aquestes coses .... pago el que em demanin, vull un bon aparell ... i fora mals de caps (no soc informàtic, i per tant no m'ho puc fer jo sol) ... per tant, estaria mes tranquil si m'ho recomaneu.

També voldria que em diguéssiu si hi han pantalles mes petites de 14" .... no se, de 10" mes o menys ... no vull que ocupi massa lloc ... ha de ser discret ....

Ja, sense ganes de fer-me pesat .... quins altaveus recomaneu ... m'han dit que els sense-fils no ... peten be i que tenen pèrdua de so ... si ho confirmeu es una llàstima perque el cablejat em preocupa

El pressupost? ... des de el punt de vista personal no en tinc (tinc el de la tenda, però no es tancat, falten coses) ... necessito bons aparells, prima la qualitat i pel que fa al so ... bàsic i imprescindible .... prefereixo un bons altaveus qualsevol altre cosa. Es el meu regal de Nadal .... que aquest any ha estat mol dur i ho he de compensar ... i que coi, si no m'ho faig jo qui hi ha de fer? ..... :-))

Be, se que es un rotllo però era per ampliar al màxim l'informació ..... gràcies per la vostra paciència i .... no hi ha pressa per contestar, quant pugueu, si voleu.

P.D.: Coi, estic escotant a "Stevie Ray Vaughan" i es una canya .... aquesta musica no passa mai .... :-))) _______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a