Hola llistaires :-)

Potser que em diguis Benjamí quins vols saber, ja que acabo de veure fa uns minuts anuncis a TV  de Hp pels preus que et comento, Dell també, encara que son millors el Hp.
Tinc una fabrica Dell a 1 hora de casa.

Llavors el sistema que tenim nosaltres es anar a les cadenes de botigues i buscar un ordinador que sigui bo, però que sigui el final d'una partida, o retornat, etc ( amb totes les garanties , es clar).
Això ens funciona molt be amb les impressores (l'ultima una hp psc 1210) reacondicionada de fabrica, per 45 $).
Un altre camp es ebay, que aquí funciona amb totes les garanties, tant nou com usat així com el transport.
Vaig comprar una gravadora(quant eren encara cares) al Canada per 5$ mes 15$ de transport. El canadenc era un patata i no la va embolicar be. Va vindre atrotinada. L'hi vaig escriure i em va  reingressar els diners.
Vaig comprar un Hp pentium  II a Califòrnia per 10 $, em va tardar 3 dies, total cost 55$ i el vaig  canviar  , posat sistema etc, a un amic per 20 nius per lovebirs.

Si busqueu una cosa concreta puc anar a preguntar a uns quants llocs de confiança
vostre
SCP


En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
El Dimecres, 4 de Gener de 2006 00:35, bado va escriure:
  
Aquí ja estem a 500 $ un senzill i per 800 $ ja compres coses amb cara i
ulls.
    

Pots passar quins models són?  Dell també en té per aquests preus aquí, però 
no la gama Latitude, sinó la Inspirón --cal posar un ciri a santa tecla 
perquè les frontises aguantin 3 anys.  Són màquines de més de 3 kg, cosa que 
vol dir components manco integrats i que es poden escalfar més perquè hi ha 
espai.  Components més econòmics, alguns de PC de sobretaula.  L'escalfor 
també degrada el portàtil, els més cars solen ser molt freds.

  

_______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [email protected] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a