Hola llistaires :-)

Es veu que  només poden escriure articles a  la premsa  els espanyols.
Com sempre usar dos tipus de regles en el mateix joc , es fer trampa.
http://www.vilaweb.com/www/noticia?p_idcmp=1699469

Per tant vigileu el que escriviu , encara que quedi clar, que el que jo escric sols es per als membres de la llista, tota reproducció fora d'ella esta desautoritzada i tota reproducció sense autorització, perseguida segons la llei espanyola. Demanaria que algú, a mes d 'escriure un article intel·ligent i sarcàstic com el del manual per a colpistes , del senyor Iu Forn (potser el que no contava el senyor form es que tots els militars espanyols es deuen sentir colpistes vistes les reaccions), escrigui el manual del bon periodista no espanyol, per evitar-nos ser tractats pitjor que membres de cossos colpistes.
vostre
SCP


_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a