Hola Toni.

En/na [EMAIL PROTECTED] ha escrit:
Missatge citat per Esteve Valentí <[EMAIL PROTECTED]>:

Hola Toni.

En/na Toni Dalmau ha escrit:
En/na Esteve Valentí ha escrit:
Hola Toni.

En/na Toni Dalmau ha escrit:
Hola!

He canviat l'ordinador i he tornat a instal·lar el Thunderbird i ara m'estic tornant boig intentant recuperar els correus i les adreces que tenia a l'antic. Conservo la carpeta Thunderbird que hi havia a "Documents & Settings" del PC vell, però alguna cosa dec fer malament perquè un poso el seu contingut a la carpeta del Thunderbird de l'ordinador nou, el programa no em recupera rés.

Algú sap exactament quines subcarpetes s'han de traspassar i a quin lloc s'han de posar?
Has de recuperar els directoris de:

C:\Documents and Settings\Esteve Valentí\Datos de programa\Thunderbird\Profiles\nxedddgf.default
A la carpeta de Profiles hi tinc una subcarpeta que es diu sjv81d7m.default

És aquesta? Però, on l'he de posar?
No, en aquesta carpeta és a on has de posar les carpetes que tenies
de còpia de seguretat. Aquesta és el destí... es la que fa servir el
ThunderBird com a lloc de treball.

I tampoc cal que ho posis tot... recuperant sols "mail" recuperes
tot el correu i les comptes de correu. A la "news" les news. A la
"extensions" les extensions que tenies instal·lades. A la "ES" i la "chrome" no sé que hi ha... segur que algú ho sap.
Hola!

Suposo que estic molt espès però no ho entenc. La carpeta sjv81d7m.default (deu
n'hi do quin nom) és dins la carpeta Profiles dels directoris vells. Se suposa
Et van fer còpia de seguretat dels arxius vells?
O encara els tens al pc vell?

Des de la ubicació vella (no se on t'ho van gravar en fer la còpia de seguretat) has
de moure els arxius cap a la ubicació nova... que deu ser:

C:\Documents and Settings\Esteve Valentí\Datos de programa\Thunderbird\Profiles\nxedddgf.default

que algún fitxer de la instalació vella és el que he de passar cap a la nova
per recuperar els correus i les adreces velles, no?
Si... sobretot la carpeta "Mail" de la ubicació vella cap a la ubicació nova.

Tal vegada no ho entenc bé, però de la manera que ho expliques sembla que dins
la carpeta vella hi he de posar els fitxers vells...
No, a la carpeta nova hi has de posar els arxius vells.

Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com