Hola,
Ahir van entrevistar al programa El Club de TV3 a la Caterina Mieras, la Consellera de Cultura. A la pregunta de perquè aquest secretisme sobre la data d'arribada dels papers, tot i que va marejar una mica la perdiu, se li va entendre clarament que era per una qüestió de seguretat.
Realment la situació és esperpèntica, però com molt bé diu en roine, l'actuació del PP en aquest cas ha estat grotesca, a l'igual que en altres temes actuals. Davant de l'alienació mental que pateixen els dirigents peperos considero que l'actuació del Ministeri de Cultura ha estat correcta.
L'important era fer arribar els documents sense cap incident en el trajecte. L'hora d'arribada no té cap importància, a no ser que algú cregui que se'ls habia de rebre amb orquestra, desfilada de gegants i capgrossos... Per a mi la millor manera de celebrar-ho és poder veure aquests documents a l'exposició que s'organitzarà, cosa que el 99,99% de la gent que es manifestava en contra del retorn a ben segur no han fet mai, ni ho haguèssin fet.
Salutacions
_______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [email protected] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
