En yahoo hi ha una funció específica per l'spam que crea adreces falses vinculades a la teva per si t'has de registrar a algun lloc de dubtosa procedència... allà només pots rebre i va ne una carpeteta apart :D

I el MAILWASHER per correus pop3 i stmp (ocom es digui) també va molt bé :)

(Per si a algú li interessa això :P )

----- Original Message ----- From: "na mi" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, June 21, 2006 1:26 PM
Subject: Re: [Internauta] spam

Tinc una compta de Yahoo que vaig crear a Alemanya i
allí m'arriba tot l'spam en alemany, és superpràctic.
:)

Li estic agafat carinyo al peix o peixet, he esborrat
tota la carpeta "Bulk" menys a ell. Ara tinc el dilema
de si és "el peix et mira" o "el peixet mira".

També m'he adonat que Dorothy és el nom de l'amiga del
pare d'en Nemo, oi? Quantes coincidències. És un
missatge en clau? Són els extraterrestres que li
deixaven comentaris al blog del Pere? M'estan agafant
ganes d'obrir-lo però sé que no ho he de fer...
m'aguantaré.

Sílvia

--- Pol <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

El dia que l'spam vingui en català ens serà molt més
difícil de filtrar :)

Pol

na mi wrote:
> Que fort, acabo de rebre un mail d'spam de part de
> l'adreça "Elpeixetmira".
>
> M'ha fet gràcia que estés en català però tot i
així no

______________________________________________ LLama Gratis a cualquier PC del Mundo. Llamadas a fijos y móviles desde 1 céntimo por minuto. http://es.voice.yahoo.com