Avui és Sant Cugat, un sant que predicava pel metro2 a preu assequible ;)

Jordi wrote:
Doncs ... No hauria de ser un divertiment! La religió és un autèntic càncer!

El 26/06/06, Albert Farreras <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Segons el meu calendari de taula avui és Sant Josemaria Escrivà.....
voldria fer un petit homenatge al meu avi, jo el vaig coneixer poc però m'on pare m'en parlava, era fuster i quan s'hi enganxava els dit renegava:

Mecagon tot els sants, els capellans i la creu que els aguanta.

Salutacions
Albert F

PS: si us plau que cap creient s'ho prengui com un atac personal, és mes un divertimento que altra cosa :-)