To: <llista@internauta.net>
Sent: Thursday, June 29, 2006 9:05 AM
Subject: [Internauta] No tinc llagrimes

Federico Jiménez Losantos no es quedava enrere i des del primer dia ha afirmat que "Espanya no participa en el Mundial, que no ens enganyin, perquè Espanya, gràcies a Zapatero, ja no existeix, és un miratge".

Doncs al saber això volia plorar. . . . pero no aconsegueixo vessar
cap llagrima.
Ni tant sol m'angoixo.
Sera l'efecte de la "desmembracion de Espanya" ?

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
\ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net