Què vols dir amb això de si no m'acompanya ningú de la zona? Si
m'acompanya algú de la zona ... quin és el bon lloc? ;)

2006/6/29, Josep M Puig <[EMAIL PROTECTED]>:
Hola,

Si no t'acompanya ningú de la zona jo et recomaria el pont de Claverol, el
final del recorregut. A més a més, en aquest punt saben quan rais queden
"vius", i si et trobes en qualsevol lloc del recorregut esperant que passin
els x rais que han sortit se't fa de nit i torna a sortir el sol :-))) Pel
que fa a l'horari ho fan al migdia, entre les 12 i les 2 crec recordar.

Si no trobes res a internet sempre pots trucar a l'oficina de turisme de La
Pobla, 973 680 527.

Salutacions

Jordi Vergés

http://fentcami.com/blog