Holes altre cop:

He escoltat les declaracions del fascista del Aznar referint-se a les mes que possibles negociacions amb ETA ... se que no ho tindria que fer (escoltar-les), m'ho te prohibit el metge del psiquiàtric però no ho he pogut evitar (el meu racó masoquista a vegades fa de les seves).

En fi, que son un bon remei si heu menjat massa o si voleu fer regim ... fan vomitar ...

"Lo dicho" aquesta gent no vol la pau, volen morts. Com un porc en el fangar, els hi agrada rebolcar-se en la sang ... allà ells, ojalà tot surti be i hagi pau. Si no surt be, almenys ho han intentat .... això els honra.

P.D.: He escoltat aquest mati la emissora "nasionà", treuen foc pels queixals, això vol dir que hi han possibilitats. _______________________________________________