Alfons:

Això te tota la pinta de ser de les targetes. El protector protegeix el
voltatge d’entrada (220V), però els llamps entren per un altre costat
segurament per les tomes de terra que no estan protegides encara que hi hagi
un interruptor diferencial.

Quan feia servei tècnic, l’endemà d’una tronada ja sabia quina feina
tindria.

Si tens problemes de terres o la distancia entre els equips és gaire llarga
connecta els PC amb una xarxa òptica (queeeeeeeee?) o millor Wi-Fi.

Salut

Jordi Manchon