De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de iluro
Enviado el: dissabte, 8 / juliol / 2006 13:02
Para: internauta
Asunto: [Internauta] Cursos pàgines WEB ??

Bones,

Voldria demanar-vos si sabeu d'algun lloc on hi hagi cursos per a inútils (sóc molt dur de mollera, massa) per crear pàgines web (a part de DESARROLLOWEB).
Per ara tinc els fonaments del HTML i _javascript_ (del mòdul de ASI que estic fent).

Magradaria saber fer pàgines més o menys decents... què hauria de mirar-me?? PHP o ASP o DHTML o........ :??

Crec que per l'any que ve em toca en el mòdul, el PHP i una mica de bases de dades (però les 2 professores que ens ho donen són inútils en la matèria, ni saben explicar ni tenen molta idea del que estan donant, pel que més val que comenci ara...)

Gràcies