Assalamu alaikum..

He he hee.... aa .... aa
alhamdulillah..... saya baru balik dari umrah (15 - 28 April)
saya di Makkah semasa Hari mawlidur-Rasul,
desas desus ada mengatakan a'immah turuq nak dtg ke Mekah - Masjidil Haram....saya tunggu2...tapi rasanye takde pulak.....macam biase je..

albaniasghar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

--- In islah-net@yahoogroups.com, khadaied <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Assalamualaikum wbt
>
> satu lagi maulid, ; kali ini di london.

Bedza maulid di Jenderam hilir versus Maulid di Kota London.

Maulid Jenderam Hilir ada tayang video tawaf di kuburan dan Ratib

maulid di London ada ceramah aje...

Maulid kat Bukit Jalil tu pun baik sikit dari Maulid Jenderam.

aa

Do you Yahoo!?
Make Yahoo! your home page