Kata-kata dari Safa, 12 tahun (anak yatim):

"kalilini
ako ged mayka aden pakawma a mga taw a pakadtanggit sa makan sya sa
lekami ka sigurado a masarap a pegken i tanggit nu, madlag nami kakan
sa iftar"
"Saya sangat gembira dengan kedatangan ini dan
membawa makanan kerana saya tahu makanannya enak yang jarang kami dapat
untuk iftar"

Sila lihat lapuran selanjutnya di www.al-bir-report.blogspot.com

Video nasyid yang sangat merdu dan syahdu dari anak-anak yatim di Mindanao di:
http://www.4shared.com/file/63693989/d155b6ce/ZAHRATARRUMMAN_VID.html

Jzk kepada yang sudi menyumbang,

--
Dato' Hj. Mustafa Kamal b. Mohd Zaini
(hp: +60192149345)

Mohon
ihsan Tuan/Puan para-para dermawan sekelian, membantu umat Islam yang
tertindas di Mindanao, melalui Program BANTUAN IFTAR RAMADHAN
(al-B.I.R.), Maklumat lanjut program ada di blog: www.al-bir.blogspot.com

"Sedekah itu akan menjadi penghalang kepada sesuatu bencana" (Maksud Hadith)
Dan
belanjakanlah sebagian dari apa yang telah Kami berikan kepadamu
sebelum datang kematian kepada salah seorang di antara kamu; lalu ia
berkata: "Ya Rabb-ku, mengapa Engkau tidak menangguhkan (kematian)ku
sampai waktu yang dekat, yang menyebabkan aku dapat bersedekah dan aku
termasuk orang-orang yang saleh?" (Surah Munafiqun: 10)