ASSALAMU`ALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH...

Kata pimpinan first line, Energized-Jamaah Ikram Malaysia (E-JIM) kepada AKAD;
kita bukan penghukum, kita pendo`a. Enta pabila menulis berhati-hati menggelar
oghang, sebab bimbang balik kepada enta gelaran-gelaran tu... Kenapa tak
dido`akan yang baik-baik sahaja? Malaikat akan AMEEENkan, dan diAmeeenkan juga
untuk enta... SUBHANALLAH, bersangatan cerah, dan tepat hotak-kepala pimpinan
E-JIM tersebut, insaf bbebetul AKAD... Trima kasih ribuan juta laaah bro...

Justeru, semoga ALLAH WALIYYUL WAHHAB, MengHidayahkan serta MengInayahkan ustaz
tersebut, agar menjadi orang yang Muttaqeeen kepada ALLAH WALIYYUL QUWWATIL
MATEEEN..., lalu beliao tidak lagi su`uk dzhan dengan enta, malah beliao amat
menyayangi enta sebagaimana sayangnya beliao terhadap Ar Rasul
SalALLAHu`alaihiWASSALAM...

AMEEEN YA ALLAH YA RABBAL`ALAMEEEN...

AKAD    Agi Idup Junjung ALLAH dan RasulULLAHu `alaihiWASSALAM.

aus der Schrobencomptell