Egunon,

Pasa den astean Dennis Ritchie joan zaigu.

Bere heriotzak Steve Jobsenaren besteko oihartzuna izan ez badu ere,
software askearen zaleok asko zor diogu, eta bidezkoa da haren omenez
sikieran email bat botatzea.

Izan ere, C lengoaiaren sortzaileetako bat izan zen. Hortik (edo
horrekin batera?) Unix etorri zen. Eta gainerakoak zeuek, ni baino
gazteago zarete-eta, ezagutuko dituzue hobeto. Beraz, isilduko naiz, eta
berari buruzko wikipediako sarrera irakurtzera gonbidatzen zaituztet:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Ritchie

Goian bego, Dennis Ritchie.

*Unai Ugalde*-Olea
Irakasle laguntzailea/Full-time Lecturer
Email: unai.uga...@ehu.es <mailto:unai.uga...@ehu.es>
Website: www.ehu.es/unai.ugalde <http://www.ehu.es/unai.ugalde>
*DEPARTMENT OF ELECTRONICS AND TELECOMMUNICATIONS
School of Industrial Technical Engineering (EUITI)*
3, La Casilla sq. | 48012 BILBAO
*T.: +34 946014473* | *F.: +34 946014305*
*www.ehu.es* <http://www.ehu.es>