Aupa,

> Beste datu bat hauxe da, "administrador" erabiltzailearekin sartzen
> banaiz, ondo dabil (ez nire LDAP erabiltzailearekin).

ingurune-aldagaiak "administrador" gisa ondo daude beraz...
Egin dezakezuna da bertan daukazuna kopiatu, alegia, sar zaitez
"administrador" kontuarekin, ireki terminala eta honakoa idatzi:

# env

bertan agertzen diren aldagaien artean begiratu, eta konparatu/erkatu LDAP
erabiltzaileak dituenarekin. Zehazki, hiru hauek izan daitezke errudun
hautagaiak :-)

# env | grep 'TERM\|LANG'

*TERM*=xterm-256color

*LANG*=es_ES.UTF-8

*SHELL*=/bin/bash
Zer duzu batean (admnistrador) eta zer bestean (LDAP erabiltzailea)?

SHELL kontu bat bada (adibidez, batek bash eta besteak sh) begira ezazu
hau:
http://askubuntu.com/questions/325807/arrow-keys-tab-complete-not-working

--
Ongi izan,

Juanan Pereira
Babelium Project:  http://babeliumproject.com
Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU)
Bilboko Industria Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskola
juanan.pere...@ehu.es
Tel: 678 658 733 & (946 01) 7419