Só completando... o Enhydra não é verdadeiramente um Aplication Server J2EE.
O Enhydra utiliza o Jonas como EJB Container e tem algumas ferramentas.
O Marc Fleury é um dos principais arquitetos do JBoss e veja o que ele diz
sobre o Enhydra:

                                             "Enhydra is the product of
smart
                                             marketing. Their real product
is XMLC a webpage compiler of some sorts.

                                             IT IS NOT A J2EE PRODUCT

                                             For the rest it is "JOnAS" that
provides the real meat in EJB etc, etc... and I will say it once
                                             and for all because it is
really starting to wear me down

                                             JONAS IS EXTREMELLY BAD CODE,
THEY KNOW IT!!!! I TALKED TO THE CEO OF ENHYDRA
                                             FIRST THING IS RECOGNIZED IS
**HOW BAD THE PRODUCT IS*** THEY FREEAAAAKING
                                             KNOW IT!!!!!!!!!!!

                                             But hordes of people who
recieved their marketing who read their claims to "J2EE support"
                                             ask what is the story and we
repeat it over and over. "

Quem está acompanhando as discussões sobre o JBoss pode perceber que o Marc
anda um pouco estressado, mas de qualquer forma eu acredito que ele tenha
razão no que disse.

Abraços,

Handerson Gomes
Consultor Técnico