Note: forwarded message attached.
--- Begin Message ---Subject: To my darling husband Yang, Belum Yang sampai rumah I nak cakap sikit supaya tak terkejut. Semenjak Yang pergi outstation ni, I gabra je, 'tah kenape. Tadi masa balik nak masuk garaj dah, nak tekan brek tapi tertekan minyak. silly me! So I accident lah....jangan terkejut, sikit je. I tak cedera pun. Kebetulan pula pintu garaj tak tutup jadi kena kereta baru Yang sikit. Tu je nak kabar takut Yang marah bila balik petang ni. I missed you so much, can't wait to be in your warm arms again. Don't have to buy any present this time, ok? Loving wife xxx she decided last minute not to send this photo x x x x B(Embedded image moved to file: pic09741.jpg)_,___ (Embedded image moved to file: pic27529.gif) (Embedded image moved to file: pic00778.gif)warm regards, Mohammad Noor B Ahmad Imran, Project Services (IT), Turkmenistan Block-1 Gas Development Project, MMHE-TP (JV), Telephone : +603 2116 6827 Facsimile : +603 2148 4636 Email : [EMAIL PROTECTED], - Powered by TIME dotNet Berhad -<<attachment: pic09741.jpg>>
<<attachment: pic27529.gif>>
<<attachment: pic00778.gif>>
--- End Message ---
