From: <[EMAIL PROTECTED]>

                     Yesus Tidak Pernah Meninggalkanku

Setiap petang saya akan berjalan di Pantai Tg. Aru dan setiap kali aku berjalan aku
menoleh ke belakang dan terlihat 4 bekas telapak kaki. Ini akan terjadi setiap kali
saya menginjak pasir Tg. Aru yang lembut dan udara yang nyaman setiap petang. Satu
ketika aku ada masalah yang besar dan saya menghadapi tekanan yang begitu dahsyat dan
seperti biasa saya akan berjalan di Pantai Tg. Aru untuk menenangkan fikiran yang
kusut ini.

Alangkah terkejutnya apabila saya menoleh ke belakang, dan saya nampak hanya 2 bekas
kaki sahaja yang mengikuti aku. Aku terdiam sejenak dan menangis 'Oh Tuhan
Kenapa Engkau Meninggalkan Aku Ketika Aku Memerlukanmu'? Engkau Tuhan
sentiasa bersama dengan saya ketika saya senang dan tanpa masalah. Tetapi
kali ini, aku menghadapi cobaan dan tekanan yang dahsyat, anda telah meninggalkanku.

Tuhan Menjawab saya: ANAKKU, SAYA TIDAK PERNAH MENINGGALKAN
KAMU DAN SAYA MENGASIHI KAMU. 4 KAKI YANG KAMU NAMPAK ADALAH 2 BEKAS KAKI ANDA DAN 2
BEKAS KAKI SAYA KATA TUHAN. SAYA SENANTIASA BERJALAN BERSAMAMU DAN KETIKA ANDA
MENGHADAPI MASALAH DALAM HIDUPMU AKU BUKAN SAHAJA BERJALAN DENGAN ENGKAU, TETAPI
MENDUKUNG ENGKAU DI BELAKANGKU. ITULAH SEBABNYA HANYA ADA 2 BEKAS KAKI DI PASIR INI.

Nasihat: Tuhan Yesus tidak pernah meninggalkan kita walaupun kita menghadapi pencobaan
dan masalah. Yesus sentiasa memberi penghiburan,kekuatan dan dorongan kepada kita
apabila kita berseru padanya.

Sumber : Unknown

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/IYOolB/TM
Posting: [EMAIL PROTECTED]