Две студентки - едната по математика, а другата по логика се прибирали късно вечерта. Зад гърба им се чули дебнещи стъпки. Математичката казала: - Ако вземем предвид скоростта, с която се движим ние и той, след 30 секунди ще ни настигне. Затова е по-добре да се разделим и според теорията на вероятностите шансът ни е петдесет на петдесет. Разделили се, а дебнещият мъж тръгнал след студентката по логика. След 10 минути двете се срещнали в общежитието и студентката по логика започнала да разказва: - Наистина след 30 секунди той ме настигна. Тогава аз, по пътя на логиката си вдигнах полата, а той пак по пътя на логиката си свали панталона. Но нали знаеш, винаги е по-лесно да бягаш с вдигната пола, отколкото със свален панталон!

Best regards:
Manski

  M. Fransazov ( Manski ) - Software developer
  ICQ UIN 21935358
  Sirma AI Ltd. - Artificial Intelligence Labs.
  38A, Christo Botev Blvd, 1000 Sofia, Bulgaria.
  tel/fax: (+ 359 2) 9810018; 9812338; 891308
  mailto:[EMAIL PROTECTED]
  mailto:[EMAIL PROTECTED]
  mailto:[EMAIL PROTECTED]
  http://www.sirma.bg