-----Original Message-----
From: Anna Hristova [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: 14 June 2001 17:24
To: Georgi Kostov
Subject: Fw: kakvo li ne govoriat po pager-ite horata :))

----- Original Message -----
Sent: Thursday, June 14, 2001 2:46 PM

Заявка от Второ основно училище: Хамбургери от 32 ст - 10, от 35 ст. - 10, принцеси - 5 и пици - 10. И моля те, слагай кашкавал в хамбургерите! Няма нито грам!
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
 Добави нов бисер
Чудех се, какво правиш през свободното си време и чак тая вечер ми проблясна. Точиш си ножовете, които после забиваш в гърба ми.
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Мимо, слез за малко да те наобичам
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Преди учениците събираха тревички, сушаха ги, правеха ги на хербарии, даваха ги на учителите, те им пишеха 6-ци и на учениците им беше много кеф. Сега учениците събират тревички, сушат ги, пушат ги и им е много кеф и без учителите....
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Идиотино, трябва да ми нарежеш филии за пържене! Къде изчезна?!
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Хриска, прибирай се вкъщи! Купих ти шампоан, да обядваш. Мама
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Неделчо, прибирай се веднага вкъщи да обядва. Ще ядеш шамарите!
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Божко, мини да го вземеш онова магаре, че ги пуснали и не можеше да ме чуе, много шумно, и не можа да ме разбере май че, така че мини го вземи.
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Борко, забравила съм си пейджъра и не мога да ти се обадя. Звънни ми в работата.
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Здрасти Иво! Фани е. Днес не съм сигурна дали ще дойда в "Индиго", но все пак да ти се опиша. Значи ще бъда със смъкнати панталони, с черна блуза и кърпа.
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Герш, в момента в хола има прилеп и ние сме затворени в другата стая. Само котката влезе и не можем да я изкараме и се надяваме на чувството за ориентация на прилепа сам да си излезе. Деси
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Козел, ние сме в Росата. Има кози.
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Мимо, Пепи е. Айде моляте, понеже Гошо и Вили са в добри отношения, накарай го да дрънка глупости за мен, за да почне и тя, за да имам причина да я набия поне. Айде чао! Ако нещо не стане ми се обади.
Златен фонд на "МОБИПЕЙДЖ".
  Добави нов бисер

Одговори путем е-поште