В една кола се возели един електротехник , един механик и един хакер . Но по едно време моторът на колата спрял . Слезли те , и електротехника започнал да го оглежда , след малко казал : - Абе всичко му е наред , има захранване , акумулатора е наред . След това се намесил механика . Гледал , ровил и след малко казал : - И аз не видях нищо нередно . Намесил се и хакера и казал : - Абе момчета дайте да го рестартираме пък може да се оправи ! ! !

Всеки си мисли , че названието на проблема 2000 - Y2K - е измислено от компютърджия . Но това съвсем не е така , всеки самоуважяващ себе си компютърен специалист знае , че в 1KM има 1024 метра , а Y2K е 2048 година . :-)

Дете на програмист пита баща си: -Тате Дядо Коледа как влиза през комина с тоя голям чувал?
 -Ами ZIP.

- Защо програмистите не зареждат колите си с бензин А-95?
 - Стрхуват се, че автомобилът им ще "увисне".

Разхождал се Бил Гейтс по плажа един ден и изведнъж намерил лампата на Аладин. Вдигнал я, потъркал я и пред него се появил един дух. Учуден Бил Гейтс възкликнал, да не би сега да има право да си каже 3 желания които духът да изпълни. "Не...сега не става...само едно желание. Какво ще е?" - отговорил духа. Бил Гейтс не се замислил много, а направо извадил една карта и казал "Виждаш ли тази карта? Искам да владея всички тези страни". Духът погледнал картата и отговорил "Е, човече! Аз мога да правя много неща, но чак толкова не! Мисля че това е непосилно за мен, избери нещо друго". Бил помислил малко и казал, "Знаеш ли хората говорят, че Windows 95 бил много лош, оправи всички бъгове в него. Това е желанието ми". Духът помислил минута-две и казал "Хмм, Я дай да погледна картата отново..."

Един пианист си свири на пианото. Около него обикаля информатик, гледа, записва нещо. След малко казва: -Брей, голяма машинка си имаш. Гледам хубаво свири. И по клавиатурата бързо тракаш... Ама за едно те признавам: как се сети да си сложиш Shift-а на крака ...

Вървял си един програмист и гледа - жаба! Взема я

той, а тя му проговаря: "Виж кво, аз не съм

обикновена жаба, аз съм принцеса. Само ме целуни

и гледай в каква хубава девойка ще се превърна."

Погледал я програмиста и я сложил в джоба си.

Повървял, повървял, пък я извадил. Пак почнала тя

"Само ме целуни..." и така няколко пъти.

Разплакала се жабата, ядосала се "Няма ли да ме

целунеш най-после!!!" "Виж сега - на мен принцеса

не ми трябва, говоряща жаба по ме кефи!"

mim

Sirma AI

Одговори путем е-поште