To: Jokes
Sent: Wednesday, December 05, 2001 6:10 PM
Subject: [JOKES] kandidat

S napylno osyznata otgowornost za ewentualnite posledstwiq
zaqwqwam gotownosta si da izpylnq rolqta na Snezhanka na detskoto koledno party.
Zashtoto edin istinski patriot ne pita "Kakwo mozhe da naprawi Koleda za men?"
Edin istinski patriot se pita "Kakwo moga da naprawq az za Koleda?"
Nqkoi shte kazhat "Koledata e newyzmozhna!".
Pesimizmyt obhwanal dushata na rodniq koledar e lesno razbiraem.
Posledniq mandat na Koledata popadna w rycete na hora, koito dojdoha sys shtedroto obeshtanie "Wsekimu Koleda pone wednyzh godishno".
Wsichki widqhme kakwo postignaha tezi hora - "Wseki den e Welikden", no ne za wseki, a za izbranite.
Az kazwam - dajte mi 800 dni i shte widite che tq (Koledata) e ne samo wyzmozhna - tq e neshto sywsem normalno i w reda na neshtata.

p.s.: Ne bydete sexist-i - glasuwajte za NDSS - Nacionalno Dwizhenie Stenly - Snejanka
p.s.1: Idwa Nowoto Wreme (*wremeto na Unisexsyt*)
p.s.2: Za interesuwashtite se - izleze ot pechat platformata na NDSS - "Poweche radost ot Koledata" (I i II)
p.s.3: Ne che zaplashwam, no na komisiq na OON za borba sys sexism-a shte i byde mnogo interesno da chue prichinite da mi byde otkazan posta.