РУСКИЯ ФРОНТ ПОГЛЕДНАТ ПОД ЪГЪЛ

ТРИМАТА ТАНКИСТИ И ТАНКА
(кучето и четвъртия танкист го застреляха немците миналата седмица)

-Дай чук! Дай лоста! Дай тел!-Ревеше изпод танка,Стьопа.
-А сега дай водката!-ухилен до уши се изправи той , целия в грес.
-Оха-а-а,Мамашка!-оригна се мощно след дългия гълток ,сложи ръце пред устата и се провикна към близката купа сено-Гриша,бягаи за три туби нафта.От там се показа рошава глава и запъхтян глас измрънка:
-Ама нали сутринта заредихме до горе???
-Марш, маймуно разгонена-изрева отновоСтьопа.-Заеби тая селска руспия и дърпай чемамицата ти ще разплача!
-Заредили сме били-вече по тихо мърмореше той-заредили!Ами водката да не е без пари бре комсомолче изхакано,да еба и новобранеца ти да еба.-след това изрева могъщо и тръгна към сеното- Тук ли си още,говедо!?
От там се разхвърчаха съмнително бели партенки и фусти.Дебелогъза селянка хукна на ляво ,а Гриша ,лунчав дългуч на дясно, препъвайки се в свлечените гащи.
Стьопа се обърна доволен към чакащия наблизо мустакат дядка:
-Шест бутилки за довечера ,Тавариш!
“Другаря” потри доволно ръце,засука извития нагоре мустак,качи се в каруцата и отпраши към селото.
-Да живей ,майка Русия.-дочу се глас откъм танка,люкът се отвори и отвътре се показа още една сплъстена руса коса.-Пак ще се натряскаме довечера!
-Ще се натряскаме ние.-сбърчи вежди Стьопа - Аман от тая водка кога ще стигнем до Франция че коняк ми се пие и на уиски нема да откажа-облиза се той.
А-а-а, не си глупав ти!- изскочи от танка,
Серьожа . -Уиски,коняк-ми бърбън и кокакола не щеш ли а!?
-Искам я-и бяло немско дупе искам. Да му заклещя главата есесовска на предния люк ,и да мучи швабата като разпрана блядка да мучи,щом усети руската сила да напира отзад!!!
- Брей, изврати се тоя народ господи.-прекръсти се набързо Серьожа и отстъпи стратегически десетина крачки заднешком-Ибах тъз европеиска мода. Не съм виждал бременна рускиня от ехе...
А Стьопа не си губеше времето и се пазареше със следващия селянин:
- Ще ти изора бре що да не ти изора, с тоязвяр тука и гората ще изора-и потупа танка по калника -Колко даваш???

-Зареждай мат твая ,зареждай че ще ни избочи фашиста!-крещеше Стьопа мъчейки се да надвика ревящия двигател и воя на снарядите.
-А?-блещеше се треперещ Гриша, пипайки с ръка опиканите си гащи.
- Дай снаряда бе,смръдльо!-продължаваше да се дере той-Айде че ми е на мушка гада !
- Малей-обади се и Серьожа-тоя осра фронта!Стьопа ,запиши да искаме допълнително и вредни да ни платят.
- Аз ша запиша аз,куче,на паметника на незнайният воин ще те запиша.-Озъби му се, Стьопа .-Вади противогазите..
mim

Одговори путем е-поште