Чуждицолюбци

#говорилня незнам-коя в ден незнам-кой

- Ко стаа ве, братле!
- Ко'т ляга уе, да г'ъй кьотук с кьотук!
- Знаеш ли к'во си даунлоаднъх вчера?
- Ко?
- Туй, дет' шъ го ъплоудна, ъпдейтна, после дигитализирам, а накрая шъ дисплейна :-Р
- И аз си ъпдейтнах сайта. Вече има три пикчърси, и пише кога съм раждан.
- Аз още не съм.
- BMW, колко мегахерца ти е компютъра?
- Ама като си дигитализирам пикчърсите, шъ ги ъплоудна.
- Колко мегахерза ти е КОМПУТЪРА?
- Зависи дали съм го оверклокнъл
- Ей, овърклокер, а?
- Много ясно ве!
- И колко го клокваш?
- Ако е на 600 по 500 го пържа на 120, но обикновено го пускам на
85 на 1000 хикс 700 пиксела.
- Ей... Ти много ъпгрейтнат компютар имаш? Моя на повече от 100 не мога да го пусна.
- Хай! К'во праите бе?
- Чатим си за компютърите си.
- Е, какво си чатите?
- За компютрите ни си чатваме.
- Какво по-точно?
- Колко мегахерца са ни.
- Колко са ви?
- Моя е 120, а на b е 85.
-  ) Баси бараките ! :P
- К'во се дървиш уе? Ти на хакер ли ми се праиш, а?
- Шшш, кат' си такъв хакер, я ми кажи как да отворя dll-тата и да променям
Це++?
- Т'ва и аз го зададох на един форум и сега чакам да ми кажат.
- Баси хакера...
- К'во уе? Ти праиш ли ми са?
- Праа ти са!
- А уе, айде да не съ дръвчим, Ок?
- оки.
- Какъв ти беше компютъра?
- 120 МХз Hansol, 19 инчов.
- - Ама това не е компютъра уе.
- Ами к'во е?
- Това е видео дисплея.
- А... Да бе май ми беше Windows XP 2200+ мегахерца
- Плюс колко?
- Отде да знам.
- Моето ЦПУ е 2200 гигахерца Пентиум!
- Мойто пък е 2000 гигахерца Експириънс!
- Ама мойто е +!
- Моят видеомонитор е Кей Еф Си.
- О, време ти е за ъпгрейт!
- А бе аз си го ъпгрейтнах скоро. Плъгинвах малко РАМ, аднах няк'ви апликейшънси,
малко геймс и мноо се кефя!
- Как така бе, какъв ти беше акселератора?
- Ами... К'ъв беше... Жифорс 4.
- Цъкаш на Кънтър страйк, нали?
- О, геймя. И на Кънтристрайк, и на Варкрафт... Голям геймар сам! Как ги килвах босовете на телевизионната гейма
някога...
- Коя ти е фейвъртитната гейма?
- Зюдън Стрийк. А на теб?
- На мен Куаке, Унреал, СтарКрав и др.
- И аз имам любима игра, но в момента не мога да се сетя за името й.
- Оки.
- А уе знаете ли, че миналия уикенд за малко да си брейкна кейборда.
- Що бе?
- Щот съ гетнах ангри.
- Баси к'во толкоз тъ е ангрило?
- Босовете на всяка ЕДНА игра, която плейвах,
всеки ЕДИН път ме смакваха на всяко ЕДНО ниво.
- Уф, щом само на ЕДНА игра, какво толкоз съ е случилу?
- Как е кейбоарда ти?
- Изфръкнаха три кея, ама те са в корнера и не ги юзвам.
- Мани мани... Аз пък преди време си гътнах Цеде роуминга.
- Как така?
- Не можех да мина едно ниво, и цедерома се чете ли чете нивото.
- И к'во?
- Ядоса ме, д'ейба рома, д'ейба...
- Баси...
- Кат' го шибнах с кейбоарда и компютара са измести на 10 инча.
- Ц,ц,ц... Как тъй ле?
- Еееее!
- И замириса на море
- BMW ти къде ша ходиш на муре този самър?
- Къдет мъ утвее уиндъ :Р
- Фанах кейборда и го гякнах в це-де-рома.
- Ц,ц,ц...
- И к'во?
- Ами, компира заби щот са прееба рома...
- Само то ли ти са затри?
- Ааааааа - не. И Харда. Ама Хубаво, че не се скапа и нещо друго, че нямаше да ми останат пари за барабанен скенер.
- И на мене са ми са се случвали подобни нещица.
- Кажи де.
- веднъж както ги цвъках на галаксианна на правеца едно гадно ме утрепа...
- И к'во?
- Ядосах се и ударих един на видеодисплея.
- Голяма работа, моите колко бой са изяли - нищо им няма.
- Е, дай да те ударя с чука дето го ударих, да видим дали нищо няма да ти има.
- Ти пък! Аз си мислих, че аз съм крейзи, а то какви фрийкове имало :-Р
- Не се отваряй, годзил!
- Оки, чукчо :Р
- Айдe да сменим темата на разговора и да проявим разбиране към проблемите от забързаното ни ежедневие.
- Добре де, тъкмо излязохме на финалната права на конверсейшъна за компютърите ни.
- Кажи някой проблем от забързаното ни ежедневие.
- Откъде да знам за какъв проблем от забързаното ни ежедневие да говоря.
- В забързаното ежедневие има магъзини.
- Да бе ти четеш ли Пеце геймерленд?
- Аз прифървам геймъри магъзин.
- Гаси тъпото!
- Ти си тъп :Р!
- Духай ле!
- Смучи!
- По гуд да ни съ флеймуорваме, ко шъ каиш?
- Дубре.

- А уе някой мои ли да ми каи как да си
- Ко?
- поправя компютара щото ми дава син Клозе.
- И ко пише на икрана?
- Клозе синьо пише нещо май са го копнали от хекс едитора и са го паснали на екрана.
- Отде да знам... Познавах един човек, който има експириънс с такива неща.
- Като познаваш я го колни да дойди да сейни нещо.
- Оки, той я в чатрум Хакери-3 ей сега шъ го инвайтна.
- Какво пише на екрана?
- Отде да знам, някво от хекс едитор копнато.
- Ако не ми кажеш какво пише, не моа да ти хелпна.
- Е, жалко.
- Айде, че трябва да обяснявам на едни, с какъв програмен obgekt-oryented език да почнат да програмирват.
- Оки.
- BMW, някой от мановете тука може ли да програмирва?
- Аз не мога :р
- И аз ни мога.
- И аз. Ти да не би да можеш, а?
- Да :Р
- Ей, хакерче, а?
- Да :Р
- И на кво програмираш? На Це++?
- Още не съм стигнал до него.
- Хубаво.
- А на Делпхи можеш ли да програмирваш?
- Абе на тия програмирват професионалистите, аз съм хакер любител :Р
- И на кво програмираш все пак?
- Програмирвам на ХТМЛ.
- Чувал съм за този език.
- И аз. Не беше ли, дето на него програмирват серверите?
- Не бе сърверите ги програмируваат на ПХП.
- Брей, ама ти много учен си бил:Р
- Мноо ясно:РРР Още не съм си отговорил
- на въпроса защо съм толкова интелегентен.
- Шо? Ни знаеш ли?
- Заштото си много тъп :р
- Ти праиш ли ми са ле!? :-[
- Да :Р
- Уф, айди да са фаним на вързано на Вар Крафт 3, да видим кой кой?
- Айди де ама тряя парво да си махнеш Флекс Тайпа.
- Да уе, ама ша тряя да пиша на китайцица, щото имам китайска версия на Виндоус.
- Мухаха :Р

Почна да ми се повръща, затова стига толкова

Одговори путем е-поште