Az sym registriral .bg ... vednyj ... mnogo beshe interesno. I si beshe online - shto se zajajdat tez jurnalisti. V smisyl, ofcialnite neshta sa si oficilani, poshtite, pechatite, notariusite, bankovite smetki - tova e jasno.
Sigurnostta si e sigurnost!
Obache njakak mnogo suhi stavat neshta, lichnija kontakt e durga rabota.

ZA KYDE SME BEZ LICHEN KONTAKT, DRUGARI!
predstavete si otchujdenieto na edna bezproblemna registracija
koj shte ponese otgovornostta za socialnite travmi, pitam az?

(uff, otplesnah se, no se vylnuvam, vErvam shte me razberete)

No njama realna opasnost ot ... hm, alienacija. Ako naistina ti trjabva domain-a, imash udovolstvieto da si govorish s Varna telefonicheski. Mnogo pyti i napoitelno. Dokato ti se doshte da se srodite s milite hora ot drugata strana na jicata. Pusnaha go, bez da se kachvam na vlaka, no beshe na kosym

Ta mnogo bih iskal pak, chat pat daje se strajskam na syn i na tavana mi se privijda ".bg". No pusto malodushie i egoizym, ne namiram nito nervi nito vreme za tova. I taka, kakto sym si patriot, v momenta sym gord sobstvenik na 1 bg i 10-na shtatski domaina

Amin!

p.s.: avtora izpolzva vpechatlenija ot registracija pravena 1999. Moje neshtata da sa se promenili. Blizyk moj rodnina, se probva 2001 i njamashe promjana, no tuk veche navlizame v "njakoj prochel, che njakoj napisal, che treti si mislil"

Atanas Kiryakov,          http://www.sirma.bg/ak.htm
Head of OntoText Lab.,    http://www.ontotext.com
Sirma AI, Ltd. - Artificial Intelligence Labs
Phone: (359 2) 981 23 38, http://www.sirma.bg
  neznaja nakyde sym trygnal           missing a whither
  neznaja i zashto vyrvya              and also the Goal
  no chesto vijdam, che sym byrzal     forgot in my hurry
  tam gdeto trjabvalo e da pospra      the joy as a goal