-----Original Message-----
From:
Mladen Nikolov
Sent:
Friday, September 05, 2003 3:00 PM
To:
phunreaderz
Subject: alternativnite nachini na pytuwane...

Радио НЕТ организира

масов автостоп

Радио НЕТ ще закрие летния сезон със състезание по автостоп на 20 септември. Участниците ще тръгнат в 8 ч. от Варна и трябва да преминат 3 задължителни контроли по пътя до София. Те трябва да изминат близо 600 км само на автостоп. Състезателите ще научават за всеки следващ етап от маршрута си в крайпътни заведения и бензиностанции. Победител ще бъде този, който стигне до столицата пръв. Желаещите трябва да заявят участието си до 15 септември.

http://www.segabg.com/05092003/sect2.asp

p.s. ako nqkoi me widi po pytq, shte se radwam ako me wzeme…

Mladen Nikolov ([EMAIL PROTECTED])

Tel. +359 2 981 22 82, ext. 128

Mobile: +359 98 603 407

Одговори путем е-поште