Dear List Members,

As already announced, the changes to the juenger.org domain and mailing list
are currently taking place in the background and I can now give definite plans:

- the hosting will move on 1st September 2007 from pair networks to hetzner
- the mailing list juenger-list@juenger.org will cease to exist

You are therefore all *strongly encouraged* to join the new Yahoo juenger_org
group.

You can join by email here by sending an (empty) mail to:
juenger_org-subscr...@yahoogroups.de
When you receive the confirmation mail, simply "reply" to it and you will be
signed up.

I see that some of you have already joined the Yahoo Group. I look forward to
continuing the mailing list there!

Regards,

John King

stehen

Sie sind / Ihr seid also herzlich dazu aufgerufen, der neuen juenger_org Yahoo
Gruppe beizutreten.

Die Homepage der Gruppe befindet sich hier:

Der Beitritt per Mail ist auch möglich. Einfach eine leere Email an
juenger_org-subscr...@yahoogroups.de schicken und eine Antwort auf die
Bestätigungsmail zurückschicken.

Ich sehe, dass einige von Ihnen / Euch schon beigetreten sind. Ich freue mich
darauf, den Austausch bei der Gruppe fortzuführen und vielleicht auch wieder
richtig aufleben zu lassen.

Mit freundlichen Grüssen,

John King