Litt vanskelig av og til å forstå hva som er feil:

- OSM id 956426887 får feilbeskrivelse "In this scenario, a highway
having layer=* is crossing a railway." mens det ikke er jernbane i
nærheten.
- OSM id 1009173659 var en vei med layer=0, som krysset veier med
layer=1 og bridge=yes. Skal veien i så fall likevel ha tunnel=yes, jeg
tviler på det...