saiful yazid---------------Bismilahirrahmanirrahiim

Saya ikut bahagia sekiranya di ajarkan di pasentrewn anda
semoga murid2nya tidak mendapat ajaran2 yang benar dan semoga
murid2nya menjadi orang2 yang bertaqwa nantinya dan dpt pula
mengembangkan ekonomi umat Islam di daerah masing2...

Pasantren saya berjalan,ada dimana mana.....
Memang saya tidak pernah mendengar peringatan ayat QS 4:9
itu di mesdjid2 dan di sekolah2 dulunya...

Mari sebarkan kepada teman2 peringaatan ayat ALLAH itu QS 4:9
berikut Hadits2nya yg menjelaskan ayat tersebut

salam