Kamzik-II wrote:

Kdyz uz jsme u toho sandboxu, tak ten je mi celkem jasnej, ale zajimalo by me jak se resi to, aby se aplikace dala spustit jenom v omezenem modu, to by se resilo pres zavislost na securitymanageru?

Prava prirazena kodu se konfiguruji v JRE podle umisteni (umisteni JARu/adresare) nebo podle certifikatu kterym je JAR podepsan. Prava jsou prirazena kodu, nikoliv aplikaci (v ramci aplikace muze mit kod ruzna prava). Konfigurace je v JRE, systemovy uzivatel ale muze mit vlastni.

Vice viz odkazy, ktere jsem daval (neni toho malo a navic je to evidentne neco jineho nez potrebujete).

Napriklad: http://www.securingjava.com/chapter-three/chapter-three-7.html Nebo primo dokumentace k JDK, pripadne dalsi dokumenty na strankach SUNu.

--
Kamil Podlesak <[EMAIL PROTECTED]>

Odpovedet emailem