Ahoj,
maven2 dokaze spravovat lokalnu ropository aj so zdrojakmi, t.j. stahuje jari a este aj sources.jari. Treba pouzivat maven-dependency-plugin:sources, je to vsak o nieco vsetko zlozitejsie. Maven ma casto neposlucha :(. Ale da sa to. A kto by chcel plugin do eclipsu na maven2, aj ten je a je dost pekny, akurat mal chybu, ze eclipse bundles pridaval ako externe jarka, namiesto plugin dependecies.
Tomas Studva

Tomáš Procházka wrote:
Ahoj,
odpovídám na zprávu z pátku, 29. září 2006,