NetBeans profiler je zdarma a podporuje 64bitove architektury ve verzi 5.5 a Intel Macs. Nevim jestli je lepsi nez TPTP ale ma dost zajimavych ficur, napr. umi profilovat jen vybrany kus kodu, umi profilovat J2EE aplikace, atd.

http://profiler.netbeans.org

-Roman

To vie aj TPTP. TPTP vie dokonca robit remote profiling. Da sa min vytvarat log, memory, execution profil. Vie vypocet zobrazit ako statistiky aj graficky ako sekvencny uml diagram(toto je super ficura, skoda ze som o nej nevedel skor :)), aj ako nejaky iny graficky pohlad(tu som mal problem, ked som robil vacsi profil, tak tento diagram sa vobec nedal skrolovat - islo to brutalne pomaly). Daja sa pouzit agenti - to som neskusal. Sucastou TPTP je aj GUI recorder na testovanie, ale to tusim az od dalsej verzie. S TPTP sa mi prijemne robilo, len niekedy mi zmrzol - neviem pricinu, neskor sa mi to uz nestavalo. A ak budete profilovat nieco vacsie treba zvacsit heap.
Tomas

Odpovedet emailem