To myslíte checkout projektu anebo update nějakého souboru?

Myslím checkout projektu. Jak jsem už napsal děláme podle XP metodiky. Takže
lidí nemají svoje vyhrazené počítače a pracují tam který je zrovna volný. A na
začátku je  třeba vytvořit nový workspace na lokálním počítači. Takže je rozdíl
jestli to trvá 20 minut nebo 10 minut.

Současná verze Subclipsu se chová tak, že provede Delete na starou cestu
a Add na novou (navíc s plusem ve druhém sloupečku). A než provedete
commit, lze ten "nový" soubor poeditovat. Ale to je snad standardní
chování "svn mv", nebo ne?

Jde mi o to, abych mohl editovat třídu, včetně přejmenování a přesunutí aniž
bych musel v mezikrocích dělat commit.

Odpovedet emailem